ערכים
הון אנושי
Skyz CRM זה קודם כל אנשים. סקייז משקיעה באופן עקבי בהון האנושי ומשתדלת למקסם את הפוטנציאל האישי הגלום בכל אחד ואחת.
מצוינות
התרבות הארגונית של Skyz CRM מונעת מהרצון להצטיין בכל היבט. סקייז מחויבת לטכנולוגיה, תמיכה, הדרכה, הטמעה ויחסי אנוש ברמה הגבוהה ביותר.
ערנות
בעולם עסקי מהיר ודינמי חייבים לשמור כל הזמן על ערנות. סקייז עומדת עם היד על הדופק ומתאימה את עצמה במהירות לשינויים המשפיעים על דפוסי ההתנהגות.
רגישות
סקייז מגלה רגישות גבוהה כלפי עובדים, לקוחות וספקים. התפיסה המרכזית היא תמיד להיות קשובים לרחשי הסביבה לתת מענה לכל צורך באווירה חמימה ונעימה.
נחישות
כיבוש יעדים באופן נחוש זה הבסיס לווינריות. סקייז תמיד עם הפנים קדימה, לא מוותרת לעצמה ומתמודדת באומץ מול כל אתגר הנקרה בדרכה.
חדשנות
המוטיב המרכזי של סקייז מתבסס על חדשנות. Skyz CRM פותחה מתוך ראייה חדשנית לא רק מבחינה טכנולוגית, כי אם גם כתפיסת עולם של שירות לקוחות, הטמעה, שיווק ויחסי אנוש.
שקיפות
סקייז פועלת בשקיפות מלאה מול העובדים, הלקוחות והספקים. במסגרת זאת קיימת גישה מלאה למידע רלוונטי, פתיחות, לקיחת אחריות, תקשורתיות, ביקורת עצמית ויישום חוק חופש המידע
שיתוף
בעידן של רשתות חברתיות, סקייז מיישרת קו וממנפת את נושא השיתוף לכל המעגלים הקשורים למערכת. עכשיו גם בניהול קשרי לקוחות, כולם יכולים לשתף מידע, להתייעל ולהרוויח בגדול.