התקשרו 03-6101800|sales@impactsoft.co.il
שרשור (workflow)2019-02-14T12:32:55+02:00

שרשור (workflow)

 

נהלו תהליכי שירות מובנים על פי צרכי החברה

אפשרו לעצמיכם לקבל גמישות מלאה בניהול תהליך השירות וקביעת הפורמט המתאים על פי צרכי הארגון. התאימו את התהליך על ידי Skyz CRM לסוג האירועים עמם אתם מתמודדים, ברמת מחלקה, ברמת פרויקט, ברמת מוצר וברמת הפרט (האיש הטכני). ייעלו בצורה דרמטית את תהליכי העבודה ושפרו את התנהלות מערך השירות.

 

צרו זרימת עבודה נכונה עבור אנשי השירות

צרו זרימת עבודה נכונה ואפקטיבית באמצעות Skyz CRM. הכלילו בזרימה את כל השלבים – מקליטת קריאת השירות ועד תום האירוע לשביעות רצון הלקוח, תוך מתן האישורים הנדרשים מצד ההנהלה במהלך התהליך. שרטטו את נתיב הזרימה הנכון לכם בשיתוף אנשי התמיכה. הוציאו לפועל תוצאה אופטימלית בקלות ובמהירות.

 

פשטו את נושא האישורים והבקשות בתהליכי העבודה

נהלו את נושא האישורים ובקשות בתהליכי העבודה בצורה אפקטיבית. קבלו עם Skyz CRM פתרון קל וידידותי לניהול תהליכים, המאפשר להנהלה או לכל גורם מקצועי מורשה אחר לאשר פעולה, בקשה או הצעת מחיר, מכל מקום בזמן אמת. צמצמו עיכובים בתהליכי השירות ושפרו את פריון העבודה.

בקרה מלאה על השירות באמצעות ניהול זרימת עבודה ב-Skyz

התקדמו לשירות לקוחות מכל מקום באמצעות Skyz Service

שפרו את איכות השירות ע"י מענה לקריאות מכל מקום, בזמן אמת. צפו במבט אחד על תהליכי השירות, נהלו אותם באפקטיביות ובצעו בקרות חיוניות אונליין.

צרו קשר