שיתוף מידע וקבצים
עבדו במשותף על קריאות ושפרו את השירות.
מנפו עם Skyz CRM את יכולות התמיכה בלקוחות באמצעות שיתוף מידע עם צוות מחלקת השרות. בצעו סיעור מוחות תוך כדי צפייה במידע מלא על התנהלות האירועים. קבלו עצות וטיפים אונליין. קצרו זמנים במתן פתרונות.
שתפו מידע וקבצים מכל מכשיר, מכל מקום, בכל זמן
השלמתם את הפתרון ללקוח? עדכנו ותייגו אותו בכרטיס הלקוח של Skyz CRM ישירות מהסמארטפון. הקפידו לתעד בכל עת ומכל מקום מגוון רחב ככל האפשר של אירועים ופתרונות. הפכו את Skyz CRM למאגר ידע רחב, חשוב וזמין לאנשי מחלקת השרות במשרד ובשטח.
אתרו אונליין רעיון לפתרון של תקלה מהיסטורית הלקוחות
חפשו עם Skyz CRM, בזמן אמת, מענה נכון לכל אירוע מתוך היסטוריית הטיפולים והפתרונות המעודכנת במערכת. השתמשו בתבונה בחיפוש על פי תגיות ו/או טקסט חופשי ושלפו במהירות סוגיות דומות של לקוחות אחרים. לימדו מהניסיון והעניקו שירות טוב ומהיר יותר ללקוח.
התקדמו לשירות לקוחות מכל מקום באמצעות Skyz Service
שפרו את איכות השירות ע"י מענה לקריאות מכל מקום, בזמן אמת. צפו במבט אחד על תהליכי השירות, נהלו אותם באפקטיביות ובצעו בקרות חיוניות אונליין.