ניהול ביצועי שירות
חשבו נתוני קריאות שירות בזמן אמת
קבלו במבט אחד את מספר קריאות השירות ברמה חודשית, רבעונית ושנתית. חשבו באמצעות Skyz CRM את נתוני הקריאות בהתאם לחתכים שונים מכל מקום בזמן אמת. השוו בין תקופות, סוגי אירועים ואנשי הצוות הטכני, להבנת מגמות רמת השירות. בצעו אופטימיזציה במידת הצורך והתייעלו.
מדדו את משך הטיפול באירועי לקוחות
הטיפול בלקוחות מספיק מהיר? העניקו לעצמיכם את היכולת למדוד את משך הטיפול של אנשי השירות באירועי הלקוחות. קבלו בזמן אמת תמונת מצב על אורך האירועים תוך אפשרות לחיתוך על פי האיש הטכני ו/או סוג האירוע. הסיקו מסקנות וקצרו את זמני הטיפול. התקדמו לשירות מהיר.
בדקו אחוזי הצלחה ושפרו את איכות השירות
קשרו בין האנשים הטכניים וההצלחה במתן פתרון מלא ומהיר ללקוחות. חשבו את אחוזי ההצלחה של כל אחד מאנשי צוות וקבלו תובנות על איכות השירות ברמת הפרט והכלל. בצעו ישיבות עבודה עם כל אחד מהאנשים הטכניים, נתחו סוגיות שהעלתם בבדיקה ושפרו את אפקטיביות הביצועים.
התקדמו לשירות לקוחות מכל מקום באמצעות Skyz Service
שפרו את איכות השירות ע"י מענה לקריאות מכל מקום, בזמן אמת. צפו במבט אחד על תהליכי השירות, נהלו אותם באפקטיביות ובצעו בקרות חיוניות אונליין.