ניהול חוזי שירות (SLA)
הפיקו חוזים חכמים ומותאמים גם על פי ה-SLA
התקדמו לניהול חוזי שירות עבור לקוחות וספקים באמצעות Skyz CRM. אפשרו לצוות הטכני להפיק חוזים בהתאמה אישית על פי סוג השירות וצרכי הארגון. קבלו תוסף התומך גם באמנת השירות (Service Level Agreement) המגדיר את רמת השירות ללקוח. תפעלו את מערך השירות יעיל יותר ושפרו את שורת הרווח.
שִלפו חוזה נדרש מהארכיון הדיגיטלי בזמן אמת
מחפשים חוזה מלפני חודשיים? שלפו אותו בקלות ובמהירות באמצעות Skyz CRM. נהלו ארכיון חוזי שירות דיגיטלי רחב ממדים ללקוחות ולספקים עם מנגנון חיפוש אוטומטי. העניקו לעצמיכם את האפשרות לצפות בכל חוזה בזמן אמת גם בשטח באמצעות הסמארטפון.
קבלו אפשרות ליצירת התראות דו כיווניות לפני סיום ההתקשרות
צרו התראות לכם וללקוח בשל סיום החוזה באמצעות Skyz CRM. תזכרו את עצמיכם, את הצוות התמיכה ואת הלקוח לקראת סיום התקשרות החוזית ביניכם. הימנעו ממצב לא נעים בו יש לתת מענה ללקוח ותיק שגלש מעבר לתוקף השירות. חנכו את הלקוחות לעבוד מסודר – זה טוב לכולם!
התקדמו לשירות לקוחות מכל מקום באמצעות Skyz Service
שפרו את איכות השירות ע"י מענה לקריאות מכל מקום, בזמן אמת. צפו במבט אחד על תהליכי השירות, נהלו אותם באפקטיביות ובצעו בקרות חיוניות אונליין.