בקרת שיווק כוללת
צפו בתועלות של ערוצי השיווק השונים (כולל טלמרקטינג)
הציגו לעצמיכם במבט כולל נתונים השוואתיים של ערוצי השיווק של החברה. השוו באמצעות Skyz CRM באופן אוטומטי את יחס ההמרה והחזר ההשקעה של פרסומים ב: קמפיינים (אימיילים ו-SMS), ערוצי מדיה, מנועי חיפוש, רשתות חברתיות ושל מערך הטלמרקטינג. קבלו תמונה מדויקת של תועלות ערוצי השיווק בזמן אמת, בכל מקום.
מדדו ונתחו ביצועים עפ"י חתכי מוצר וקהלי יעד
בצעו מדידה כוללת של ערוצי השיווק בצורה גמישה על פי דרישותיכם. נתחו באמצעות Skyz CRM את אפקטיביות הערוצים בחיתוכים על בסיס מוצר, גודל חברה, מגזרים, מרחבים גאוגרפיים. קבלו יכולת מדידה על פני זמן והעניקו לעצמיכם תובנות בכל הקשור לשינוי מגמות.
הסיקו מסקנות ובצעו התאמות נדרשות להתפלגות ערוצי השיווק
כשניתוח כולל של ביצועי ערוצי השיווק בידיכם, התקדמו לשלב הסקת המסקנות ויישומן. שתפו בממצאים את צוות השיווק, את אנשי המכירות ומקבלי ההחלטות וקבלו תוספת משובים חשובים מצד כולם. הגיעו להחלטות משותפות וקבעו לעתיד הקרוב את התפלגות ערוצי השיווק האופטימלית.
הניעו מהלכי שיווק חדשניים באמצעות Skyz Marketing
בצעו פעולות הרחבה ושימור לקוחות בצורה יעילה ומתקדמת. נהלו קמפיינים חכמים במייל, במובייל וברשתות החברתיות. נתחו נתונים וקבלו תובנות חשובות לשיפור התוצאות.