התקשרו 03-6101800|sales@impactsoft.co.il
שיתוף ידע2019-02-14T12:32:55+02:00

שיתוף ידע

 

הזינו את אנשי השירות בטיפים מקצועיים אונליין

עדכנו מידע מקצועי בזמן אמת ב- Skyz CRM. תרמו טיפים חשובים מניסיונכם (כולל מנהלי צוות ואנשי שירות ותיקים) לבסיס הידע של מחלקת השירות. הבטיחו שהתשובות הנכונות יהיו נגישות לכל אחד מאנשי השירות. אפשרו לצוות הטכני גישה לידע המקצועי, החיוני והעדכני מכל מקום בזמן אמת.

 

שלפו בחיפוש מהיר ידע מצטבר על סוגיות שנפתרו

העניקו לעצמיכם את היכולת לצבור מידע על אירועי שירות השונים של הלקוחות. הוסיפו ל- Skyz CRM מגוון רחב של סוגיות והפכו זאת למאגר מידע חיוני לארגון. תנו לצוות התמיכה שלכם נגישות בזמן אמת למידע היסטורי חיוני. שלפו בחיפוש מהיר ידע מצטבר על מקרי לקוחות שאין לו תחליף בשום מקור אחר.

 

סייעו ללקוחות שלכם לעזור לעצמם ולקצר זמנים

אפשרו בניית מאגר ציבורי עבור הלקוחות שלכם. העמיקו את בסיס הידע הציבורי באמצעות Skyz CRM וארגנו אותו בצורה מסודרת של שאלות ותשובות (FAQ). אפשרו ללקוחות עצמם לפתור סוגיות ללא צורך בסיוע טכני של צוות השירות. סייעו ללקוחות שלכם לעזור לעצמם ולקצר זמנים. הרוויחו שעות עבודה יקרות.

מאגר ידע שיתופי ב-Skyz Service

התקדמו לשירות לקוחות מכל מקום באמצעות Skyz Service

שפרו את איכות השירות ע"י מענה לקריאות מכל מקום, בזמן אמת. צפו במבט אחד על תהליכי השירות, נהלו אותם באפקטיביות ובצעו בקרות חיוניות אונליין.

צרו קשר