ניהול שירות שטח
הקצו קריאות שירות ישירות לשטח
נתבו את קריאות השירות לטכנאי השטח על פי תעדוף מובנה אוטומטי (סוג הקריאה, רמת המורכבות ומאפייני הלקוח). סייעו להם באמצעות Skyz CRM לקלוט ולטפל באירועי השירות כאילו הם עובדים מהמשרד. נצלו את ההון האנושי שפועל בשטח לתמיכה מקיפה ואפקטיבית באירועים על ידי הסמארטפון.
עקבו ביעילות אחר טכנאי השטח
קבלתם קריאת שירות לאירוע שטח? עקבו באמצעות Skyz CRM אחרי תהליך האירוע, החל מקליטת הקריאה על ידי הטכנאי המתאים, ועד סיומו תוך מתן מענה מושלם לשביעות רצון הלקוח. לוו כל אחד מאנשי הצוות ותמכו בו באמצעות סיוע מקצועי שיעודכן בזמן אמת בתיקיית האירוע במערכת. קבלו במבט אחד תמונת מצב מקיפה על אירועי השטח והטיפול בהם.
קבלו אפשרות לבצע תיעוד חשוב בשטח
נצלו את היכולות הטכנולוגיות של Skyz CRM לתיעוד חיוני בשטח. החתימו הזמנות במעמד הפגישה, עדכנו פעולות טכניות חשובות אונליין ואשרו סיום עבודה עם הלקוח באמצעות הסמארטפון. בצעו פעולות נדרשות בזמן אמת בלי לערב את המשרד.
התקדמו לשירות לקוחות מכל מקום באמצעות Skyz Service
שפרו את איכות השירות ע"י מענה לקריאות מכל מקום, בזמן אמת. צפו במבט אחד על תהליכי השירות, נהלו אותם באפקטיביות ובצעו בקרות חיוניות אונליין.