שדרגו את החברה למתן שירות מקיף
ניהול קריאות שירות
נהלו את קריאות השירות באמצעות Skyz CRM מכל מקום. קלטו את הקריאות בזמן אמת ונתבו אותן לתומך המתאים על ידי ניהול תהליך מובנה (BPM). בצעו מעקב לכל קריאה נכנסת וודאו שהיא מטופלת כראוי. קבלו תמונה כוללת של מצב הקריאות הדינמי בכל נקודת זמן. העניקו ללקוחות מענה מהיר ושפרו את שביעות רצונם מהשירות.
ניהול אירועי שירות
טפלו באירועים קלים כמורכבים ביעילות מרבית באמצעות Skyz CRM. נהלו את כל תהליך האירוע משלב הקריאה ועד גמר האירוע בזמן אמת. שייכו את אנשי הקשר והאנשים הטכניים המעורבים לאירוע לקבלת תמונה מקיפה וברורה. הקפידו על העלאת עדכונים של כל פרט בהתקדמות העבודה מכל מקום (כולל מהשטח!). הקפיצו תזכורות למניעת עיכובים מיותרים.
ניהול משימות שירות
נהלו משימות ופרויקטים בגמישות מרבית על ידי Skyz CRM. פקחו בצורה מושלמת מכל מקום על המשימות והמטלות הנגזרות מהן בזמן אמת. התאימו לעצמיכם את מבנה תהליך המשימות על פי סוג הפרויקט וצרכי הארגון. שייכו משימות לאנשי התמיכה ולאירועים הרלוונטיים בקלות וללא מגבלות.
ניהול חוזי שירות (SLA)
נהלו באמצעות Skyz CRM חוזי שירות מקיפים של לקוחות וספקים. העניקו לעצמיכם מנגנון משוכלל להפקת חוזים חכמים ומותאמים לצרכים (גם על פי אמנת השירות, SLA). התקדמו לניהול ארכיון חוזים דיגיטלי עם אפשרות לחיפוש ושליפת החוזה המבוקש בזמן אמת מכל מקום. קבלו אפשרות ליצירת התראות דו כיווניות לפני סיום ההתקשרות החוזית.
ניהול שירות שטח
התקדמו לניהול שירות שטח יעיל באמצעות Skyz CRM. הקצו קריאות שירות לטכנאי השטח על פי תהליך תעדוף מובנה אוטומטי (BPM). עקבו ופקחו על תהליכי השירות של טכנאי השטח, משלב הקריאה ועד לסיום המוצלח של האירוע. קבלו אפשרות לבצע תיעוד של פעולות חשובות כבר בשטח כגון: החתמת הזמנות, פעולות טכניות חשובות, אישור סיום עבודה.
ניהול ביצועי שירות
נהלו את ביצועי מערך השירות בזמן אמת. חשבו בעזרת Skyz CRM נתוני קריאות, על פי סוג האירועים ואנשי הצוות המטפלים בהם. העניקו לעצמיכם תובנות חשובות באמצעות מדידת משך הטיפול באירועים. בדקו את אחוזי ההצלחה, הסיקו מסקנות משותפות עם התומכים ושפרו את איכות השירות.
שתפו סוגיות שירות בזמן אמת
שיתוף מידע וקבצים
שתפו סוגיות שירות בזמן אמת באופן שוטף באמצעות Skyz CRM. אפשרו לכל איש טכני להתעדכן מניסיונם של אחרים בכל מקום בזמן אמת. שפרו את תהליך מציאת הפתרון ללקוחות. קצרו את זמני השירות.
שיתוף יומנים
התקדמו למערכת שיתוף יומני השירות החדשנית של Skyz CRM. צפו, שתפו ותאמו קריאות, אירועים, פגישות וישיבות שירות מכל מקום אונליין. סנכרנו את היומן ל-Office 365 ול-Google באופן מלא דו צדדי. העניקו לעצמיכם את היכולת לנהל מתוך היומן את תהליכי השירות ללקוחות בגמישות מרבית. התייעלו עם זימון אוטומטי לפגישות SOS ולישיבות רבות משתתפים.
שיתוף חברתי
שתפו מידע חיוני אונליין עם אנשי הצוות הטכני באמצעות Skyz CRM. אפשרו לאנשי השטח לקבל קבצים וטיפים מקצועיים מכם ומאנשי צוות בכירים בעלי ניסיון, בדרך ובמהלך אירועי השירות. העמיקו את הידע שלכם על מאפייני הלקוח, באמצעות התקשרות לרשתות חברתיות מתוך המערכת. צרו קהילות מומחים לתחומי השירות שלכם והסתייעו בהם באירועים שוטפים.
שיתוף ידע
הקימו פורטל ידע ארגוני וציבורי באמצעות Skyz CRM. עדכנו במאגר הידע: טיפים מניסיונכם, שאלות ותשובות (FAQ), ארכיון סוגיות שנפתרו, מידע מקצועי חשוב. אפשרו לאנשי הצוות הטכני לשלוף בזמן אמת מידע חיוני ממאגר הידע הארגוני הפנימי. סייעו ללקוחות שלכם לעזור לעצמם על ידי נגישות אונליינית למאגר ידע ציבורי. קצרו זמנים והתייעלו.
התייעלו בשירות עם טכנולוגיות וכלים חדשניים
ענן
העניקו לעצמיכם יתרונות משמעותיים במסגרת שירות הלקוחות:
- ניהול תהליכי השירות בזמן אמת, מכל מקום
- שדרוג פעילות הצוות הטכני לביצוע פעולות אונליין בשטח
- אבטחת ברמה גבוהה מאוד של מידע רגיש
- חיסכון רב ברכש יקר של מחשוב ותשתיות שירות
- פתרון מלא לניהול שירות בעלות חודשית אטרקטיבית (SaaS)
מובייל
שרתו את הלקוחות מכל מקום בזמן אמת. קבלו באמצעות Skyz CRM, בסמארטפון, תמונת מצב מקיפה על קריאות השירות וסטטוס הטיפול בהם. הפכו את המובייל לכלי עבודה חיוני ממדרגה ראשונה בניהול אירועים של אנשי שטח. אפשרו שליפת נתונים, מסמכים וקבצים מתוך המערכת על ידי הצוות הטכני בשטח כולל יכולת הדפסה.
שרשור (Workflow)
התקדמו לניהול תהליכי שירות מובנים וקביעת פורמט עבודה על פי צרכי הארגון. צרו באמצעות Skyz CRM זרימת עבודה הכוללת את כל השלבים החל מקריאת השירות ועד לסיומו המוצלח של האירוע. פשטו את נושא האישורים והבקשות במסגרת תהליכי העבודה. בצעו התאמות במידת הצורך בזמן אמת. צמצמו עיכובים מיותרים ושפרו אפקטיביות.
אינטגרציה לדואר אלקטרוני
נהלו את שירות הלקוחות עם Skyz CRM בסנכרון מלא עם תוכנות הדואר של מיקרוסופט וגוגל. שייכו הודעות דואר ישירות ללקוח או לאירועי שירות ופרויקטים ספציפיים. אתרו הודעות (כולל על ידי חיפוש ארכיוני) ושלפו אותן מכל מקום בזמן אמת. קבלו יכולת לשליחת התראות ותזכורות שירות ישירות מהמערכת למגוון צרכים: תקלות גורפות, ביקורי טכנאים, חידושי שירות, סקרי שביעות רצון.
נתחו מידע למצוינות בשירות
בקרת שירות
התקדמו לבקרת תהליכי שירות לקוחות 360 מעלות. צפו ופקחו על ביצוע מיטבי של הצוות הטכני לפעולות נדרשות כגון: קליטת קריאות, עדכון מידע, טיפול בלקוחות, התמודדות עם אירועים, מתן פתרונות. קבלו התראות על חריגות וכשלים בכל מקום. התערבו בזמן אמת ובצעו התאמות ושיפורים על פי הצורך. היו מחוברים לתהליכים עם אצבע על הדופק.
ניתוח מצב בזמן אמת
נתחו את מצב תהליכי השירות בזמן אמת. קבלו במבט אחד, באמצעות Skyz CRM, תמונה מקיפה ברזולוציה גבוהה על סטטוס הקריאות וצווארי הבקבוק בשירות. השוו אירועים מורכבים שאתם מתמודדים אתם אל מול מקרים דומים מארכיון המערכת. העניקו לעצמיכם תובנות ומצאו את שביל הזהב האופטימלי. העריכו זמני סיום אירועים על פי מידע מעודכן ושיתוף אונליין של המעורבים.
דוחות ודשבורד
אפשרו לעצמיכם לקבל במבט מהיר אחד, תצוגה גרפית מתקדמת המשולבת בכל אחד מתהליכי השירות. הפיקו עם Skyz CRM בגמישות דוחות, גרפים ותרשימים המותאמים לצורכי מחלקת השירות שלכם. הסתייעו בדשבורדים לקבלת החלטות נכונה, בזמן אמת, בדרך או במהלך אירוע מורכב בשטח.