התקשרו 03-6101800|sales@impactsoft.co.il
עקרונות2019-02-14T12:32:51+02:00

עקרונות

 

מתן כבוד ללקוחות ולעובדים

סקייז מכבדת את לקוחותיה ומקפידה לשפר את איכות החיים של העובדים שלה. ההתייחסות ללקוחות ולעובדים אישית וידידותית תוך שמירה על זכויותיהם.

 

תחרות הוגנת

סקייז מכבדת את מסגרת התחרות בשווקים ומתחרה בצורה הוגנת ומכובדת. סקייז נמנעת מהשגת רווח באמצעות מהלכים עסקיים בלתי כשרים ומקפידה על כללי האתיקה המתקיימים במסחר המקומי.

 

הגנה על הקניין הרוחני

סקייז מחויבת בהגנה על הקניין הרוחני ומאגרי המידע של הלקוחות המותקנים בשרתים. במסגרת סעיף הגנת הפרטיות בתקנון החברה ניתנת התחייבות למניעת הפרות בגין שימוש בלתי מורשה כמו: העתקה, שכפול, הפצה, שינויים וכדומה.

 

יחס אישי

בסקייז יחס אישי זה עקרון לכל דבר. מדיניות החברה דוגלת במתן תחושת אחד על אחד בכלל הקשור לאינטראקציה עם הלקוחות והספקים.

 

העצמת הלקוח

בסקייז מכוונים ל-Win-Win בכל תהליך מול הלקוחות. הרצון הוא להעניק ללקוחות תחושה של בטחון ושל שביעות רצון מהעסקה עצמה ומהשרות השוטף אותו הם מקבלים.

 

איכות הסביבה

סקייז עושה כל מאמץ להגן על הסביבה בכל הפעילויות העסקיות של פיתוח, שיווק ומכירות. מערכת Skyz CRM  לכשעצמה חוסכת בענק בניירת ומצמצמת פעולות מחזור הכרחיות.