מערכת CRM בעידן החדש , אינה יכולה להיות עוד סתם מערכת לניהול קשרי לקוחות. זוהי מערכת שאמורה להשתלב בדפוסי העבודה העכשוויים, להתאים את עצמה לשינויים בטרנדים העולמיים ולמקסם בחכמה את ההתפתחויות בכל הקשור ליחסי הגומלין מול לקוחות פוטנציאליים וקיימים.
אחד מהיתרונות הגדולים של מערכת ניהול קשרי הלקוחות Skyz CRM, הוא התאמתה המצוינת לעידן החדש מבחינת ההיבט הטכנולוגי, מבחינת מודל העבודה, מבחינת תפיסת השיווק ומבחינת היבט חוויית המשתמש.
אם כך, אלו ערכים מוספים Skyz CRM תוכל להעניק לכם?
במאמר זה, אסקור את היתרונות המרכזיים של מערכת ניהול קשרי הלקוחות Skyz לעסקים, חברות וארגונים תוך התייחסות לדרישות הנגזרות מצרכי העידן החדש.
יתרון של פלטפורמה
Skyz בבסיסה היא פלטפורמה כשירות ((PaaS, או במינוח מדויק יותר ארכיטקטורה טכנולוגית כשירות, אשר המוצר המרכזי שלה (ה"יושב" על הפלטפורמה) הוא Skyz CRM . היתרון, כתוצאה מכך, הוא היכולת לנצל ארכיטקטורה טכנולוגית חדשנית לפיתוח יישומים נדרשים נוספים לארגון, בקלות, במהירות , בתאימות, תוך חיסכון ניכר בעלויות.
מבט אחד על הלקוחות
תפיסת העולם המרכזית של Skyz CRM הינה מבט אחד על תמונת המצב של הלקוחות בכל נקודת זמן. למעשה, המערכת מנגישה ב"שוט אחד", מידע חיוני, מקיף ועדכני על ניהול תהליכים בפועל מול הלקוחות, מכל מקום, בזמן אמת.
היתרון המהותי של מערכת סקייז למשתמשים ולצוות הניהול, מתבטא בהצגת האינפורמציה המתבקשת במסך אחד ללא סרבול וקליקים מיותרים.
ניהול 360 מעלות: מכירות, שיווק, שירות
מערכת Skyz CRM מעניקה לפירמות יכולת ניהולית מקיפה הכוללת את כל שלבי התהליכים העסקיים: במכירות – משלב יצירת הלידים, דרך הפיכתן להזדמנויות איכותיות ועד המרתן לעסקאות בפועל. בשירות – משלב קליטת קריאות השירות, דרך ניהול משימות השירות ועד לסיום מלא ומוצלח של הטיפול באירועים. בשיווק – מקמפיינים שיווקיים, דרך מהלכים לשימור לקוחות ועד יכולת ניתוח מעמיקה של מהלכי השיווק.
סקייז מאפשרת לכל משתמש לנהל ולבצע בקרות על כל תהליך בקלות ובמהירות, מכל מקום, באמצעות מחשב, טאבלט או סמארטפון.
טכנולוגיה מתקדמת ומהירה מבוססת ענן
Skyz (כפלטפורמה) פותחה על תשתית טכנולוגית מתקדמת מבוססת ענן התואמת את הטרנדים העולמיים בעידן החדש. הושם במערכת דגש רב על מהירות עבודה, אבטחת מידע ברמה גבוהה ואוטומציה מרבית של תהליכים עסקיים.
הערך המוסף של העסקים כתוצאה מכך: ניהול תהליכים חכם אונליין, ניצול שעות אבודות לשעות עבודה, שליפת מידע חיוני ממאגרי המערכת בזמן אמת, פעולות סופר אפקטיביות, חיסכון בכסף ושקט נפשי.
מודל SaaS אטרקטיבי
מודל העבודה של Skyz CRM מול הלקוחות מתבסס על תוכנה כשירות Software as a Service. מודל זה, המקבל תנופה בעידן הנוכחי , מגלם בתוכו יתרונות משמעותיים לפירמות: א. הוצאות אפסיות על רכש מחשוב ב. חיבור מידי למערכת ג. גמישות הרחבה וצמצום משתמשים בהתאם למגמות צמיחת החברה ד. אפשרות הפסקת עבודה ללא הפסדי השקעה (במקרה של אי התאמה) ה. עלויות שימוש חודשיות (תפעול + שדרוג + תחזוקה) אטרקטיביות ו. אבטחת מידע ברמה גבוהה ביותר
דשבורד חכם בכל תהליך
אחד מהמאפיינים הייחודיים של Skyz CRM הוא שילוב דשבורד חכם בכל תהליך מול הלקוחות. בעידן החדש, בו אנו מעוניינים לקבל תמונת מצב מהירה על תהליכים בזמן אמת, מאפיין זה הופך להיות יתרון אמיתי לכל מנהל בארגון. הדשבורד יציג את המידע הנדרש בצורה מרשימה, בהירה וקלה לצפייה בתוך התהליך עצמו, ויעניק למקבל ההחלטות תובנות זריזות לצורך מתן מענה הולם ואפקטיבי במהירות האפשרית.
תכנון מבוסס הצלחת לקוח
הצלחת לקוח – זהו שם המשחק החדש בעידן הנוכחי ו-Skyz CRM לקחה את זה בחשבון במסגרת תכנון המערכת. למעשה, סקייז מסייעת ללקוחות שלה לא רק להיות אפקטיביים בהיבטי המכירות, השירות והשיווק של הארגון, אלא גם למנף את תועלות המערכת לטובת הלקוחות שלהם.
לדוגמא: לקוח סקייז המשווק שירות ייחודי באמצעות סוכנויות חיצוניות, יוכל לאפשר לסוכנים להתנהל מול Skyz CRM עצמאית, לצפות בכמות העסקאות שבוצעו אונליין, לעקוב אחרי עמלות מכירה, לשלוף מידע מקצועי על המוצר ממאגר המתעדכן בזמן אמת ועוד.
אינטגרציה מלאה למגוון יישומי דואר
מערכת Skyz CRM מאפשרת סנכרון מלא למגוון רחב של תוכנות ויישומי דואר פופולריים באמצעות אוטומציה מתקדמת. המיילים מתויקים ישירות בכרטיס הלקוח ומאפשרים למשתמש לעקוב אחרי ביצוע פעולות מול הלקוחות בצירוף תכתובת הדוא"ל.
סקייז עצמה, כוללת רכיב דואר מובנה מתקדם לקבלה ושליחת מיילים ישירות מהמערכת, החוסך למשתמשים זמן יקר.
תאימות למובייל
השימוש הניכר במובייל משתלט גם על עולם העסקים. Skyz CRM פותחה כתוכנה רספונסיבית על מנת לתת מענה לטרנד זה. למערכת יש תאימות מלאה למובייל, המאפשרת לנהל ולבצע פעולות מהסמארטפון ומהטאבלט בקלות וביעילות.
דגש על שיתוף
פיתוח מערכת Skyz CRM לקח בחשבון את טרנד השיתוף שהגיע גם למגזר העסקי. המערכת מחזקת את אלמנט השיתוף בהיבטי המכירות, השיווק והשירות, באמצעות שיתוף מידע וקבצים מכל מקום, שיתוף ידע מקצועי של מומחים, שיתוף חברתי (פנימי ארגוני או חיצוני), והכול בזמן אמת.
מענה מעולה ל-SMB
ל-Skyz CRM יתרון משמעותי ל-SMB ( Small Medium Businesses)במגוון רחב של ענפים במגזר העסקי. המערכת מאפשרת לעסקים אלו להתחבר ללא השקעה ברכש ובציוד יקר למערכת, ולהסתייע ברכיבי ניהול ומאפיינים של מערכות ליבה בארגונים גדולים. כך, הפירמות הקטנות והבינוניות יכולות לצמצם משמעותית פערים טכנולוגיים, תפעוליים, מכירתיים ושיווקיים ולהתחרות מול הגדולות ללא רגשי נחיתות.
לסיכום:
מערכת Skyz CRM משלבת בתוכה את כל היתרונות שמערכת CRM בעידן החדש זקוקה לה: יישום הפועל על ארכיטקטורה טכנולוגית חדשנית, צפייה במבט אחד על תמונת מצב הלקוחות, ניהול 360 מעלות, מערכת מתקדמת מבוססת ענן, מודל SaaS, אטרקטיבי, דשבורד חכם בכל תהליך, אינטגרציה מלאה ליישומי דוא"ל, תאימות למובייל, דגש על שיתוף והכי חשוב תכנון מבוסס הצלחת לקוח – הדבר הבא שכובש את עולם העסקים…